Meillä on ilo esitellä Valcon eksklusiivinen kuuloketilausohjelma, jonka avulla voit toteuttaa ikiaikaiset unelmasi omasta, täysin brändätystä kuulokeparista!
Kyseessä ei ole mikä tahansa markkinointitempaus, vaan juuri sinulle ja organisaatiollesi räätälöity mahdollisuus yhdistää Valcon VMK25-kuulokkeiden uskomaton äänenlaatu ja yrityksenne logo... tai vaikka joku muu kuvio, kuten viiksekäs penis, jos niin haluatte. Me emme tuomitse maksavia asiakkaita.
Miksi brändätä kuulokkeet?
Tiedätkö, mistä sana "brändi" alunperin tulee? Se juontaa juurensa aikaan, jolloin omistajat merkitsivät oman karjansa polttoraudalla, jotta niiden omistaja tunnetaan. Me Valcolla emme ole unohtaneet tätä perinnettä. Siksi jokaisessa kuulokeparissamme komeilee ylpeänä Valcon logo, jolla karj...asiakkaamme ovat helposti tunnistettavissa ja vähäisempien ihmisten ihailun ja kateuden kohteena.
Nykyään työntekijöitä ei voi valitettavasti enää polttomerkitä, eivätkä erilaiset hihanauhatkaan ole enää muotia, mutta heidän päänsä voi edelleen varustaa yrityksen logolla ja muistuttaa siitä, kuka täällä määrää.
Yhtenäisyys ja alistuminen eivät koskaan ole näyttäneet yhtä tyylikkäiltä!
Kuvittele tämä: Kaikki työntekijäsi saapuvat toimistoon brändätyt kuulokkeet päässä. Yhtäkkiä kaikilla on yksi yhteinen tavoite: alistua tekemään ahkerasti töitä ilman, että kuulee mitään ympärillä tapahtuvaa älämölöä. Koska Valcon kuulokkeet ovat niin hyvät, ottavat työntekijät ne mukaan töiden jälkeen ja toimivat kävelevinä mainostolppina istuessaan masentuneen näköisenä bussissa seuraavat puolitoista tuntia.
Meillä Valcolla tiedämme (kiitos Stetson-Harrison instituutin laajojen tutkimusten), että toimiva ANC (aktiivinen melunvaimennus) ja mahdollisuus kuunnella omaa musiikkia kaikessa rauhassa lisää työtehoa ja vähentää kapinamielialaa.
Kuinka homma toimii?
Ensinäkin, tarvitset vähintään 60 paria VMK25-kuulokkeita. Emme valitettavasti ala painamaan logoja yhdelle parille, vaikka tulisitte konttorille lahjomaan meidät makkaralla ja oluella. Se ei yksinkertaisesti ole taloudellisesti järkevää, vaikka olut kuulostaa meistäkin houkuttelevalta.
Kun olet saanut päätöksen tehtyä, lähetä meille grafiikka. Se voi olla yrityksesi logo, maskotti, salaseuran harppi tai mikä tahansa muu hieno tai häpeää aiheuttava kuva. Me emme tuomitse. Ihan kaikkia kuvioita ei voi painoteknisesti painaa, mutta aika monenlaisia voi. Valokuviin ei laitteistomme taivu.
Voimme yhdessä selvittää, onnistuuko. Jos ei onnistu, niin sitten keksitään jotain muuta.
Missä vaiheessa ollaan?
Koska kuulokkeiden kustomointi on aikalailla uusi ja ainutlaatuinen juttu, olemme harjoitelleet ensin muutamalla koekaniinilla...pilottiasiakkaalla ennen suurempaa massatuotantoa. Toistaiseksi projektit ovat sujuneet suurimmaksi osaksi hyvin. Siispä nyt on aika avata hanat ja tarjota tätä mahdollisuutta laajemminkin. Etenkin sen vuoksi, koska haluamme myydä paljon kuulokkeita ja rakentaa sen kuolemantähden ennen kuin Elon Musk pääsee Marsiin.
Kenelle tämä sopii?
Meidän nähdäksemme omalla logolla varustetut kuulokkeet ovat parhaimmillaan esimerkiksi yrityksille, jotka haluavat merkitä omansa ja osoittaa paremmuuttaan yhteistyökumppaneille antamalle liikelahjoina huippuluokan kuulokkeita. Julkiselle sektorille tämä on tietysti myös mainio tapa tulkita hankintalakia omaksi ja oman organisaation eduksi. Mutta miksei myös yhdistyksille, salaseuroille tai vaikka jalkapallloseura Työväen Potkijoille, jos maksukykyisten jäsenten määrä ylittää maagisen kuudenkymmenen rajan.
Loppujen lopuksi tämä sopii mielestämme kaikille, kenellä on varaa ostaa 60 paria kuulokkeita.
Jaa kavereille:
Hurjat Black Friday alennukset Valcon kuulokkeista!