Yleistä
VALCO -verkkokaupan tuotteet myy suomalainen Valco Oy, (Y-tunnus 2919697-5, alv-numero FI29196975). Myymme ja toimitamme tuotteita (lähes) kaikkialle maailmaan.
Valcon omien tuotteiden hinnat sisältävät lähtökohtaisesti verot ja toimituskulut. Kolmannen osapuolen toimittamiin tuotteisiin (mikäli sellaisia joskus on), saattaa tulla erikseen toimituskulu, joka lisätään kassalla.
Hinnat eivät sisällä mahdollisia tullimaksuja, tuontimaksuja tai muita meille tuntemattomia yllättäviä lisäkustannuksia, joita on olemassa köyhissä ja ahneissa kehitysmaissa, kuten Sveitsissä tai Norjassa. On asiakkaan vastuulla kikkailla tuotteensa tullimiesten mielivallan läpi.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internet -sivulta www.valco.fi tai yrityksen muiden kanavien kautta. Palvelun tekninen toteutus on kanadalaisen Shopify:n tarjoama. Valco Oy ei vastaa kauppapaikan aiheuttamista virheistä.
Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen tiedot, kuten hinta, tuotteet ja toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Maksutavat
Maksutapoina käyvät ainakin yleisimmät luottokortit, Paypal, MobilePay (Paytrail kautta), suomalaiset verkkopankit, lasku, osamaksu (Klarna) ja varmaan vielä joku minkä unohdimme.
Pyrimme lähtökohtaisesti hyväksymään kaikki lailliset maksuvälineet paitsi Venezuelan Bolivarit. Emme luota heidän rahaansa. Mikäli asut jossain muualla kuin Suomessa ja joku suosikkimaksutapasi ei ole käytössä, ota asiakaspalveluumme yhteyttä niin katsotaan, onnistuisiko kauppaan lisätä esimerkiksi oravannahka, luonnossa maksu tai joku muu maksutapa jota maailmalla käytetään.
Toimitustapa ja toimituskulut
Emme viitsineet laskea toimituskuluja jokaiseen maailman maahan, joten postikulut menevät lähtökohtaisesti meidän piikkiin, ellei yksittäisen tuotteen kohdalla kerrota muuta.
Toimitamme lähetykset tilauksen ja tuotteen koosta riippuen postipakettina tai kirjeenä. Huomaa, ettet voi seurata kirjettä lähetystunnuksella.
Tuotteet lähetetään maakohtaisesti parhaalla mahdollisella vaihtoehdolla, kuten UPS:llä, DHL:llä tai koulutettujen kyyhkyjen voimin. Paitsi Boliviassa, jossa meillä on sopimus Pablon kanssa, joka toimittaa pakettimme uskollisen aasinsa Mañanan kanssa (kuvassa).
Pyrimme toimittamaan jokaisen tilauksen kahden päivän kuluessa ostopäivästä. Emme tiedä, kuinka kauan tarkalleen ottaen kestää toimittaa paketti mökillesi Moruroan atollilla. Jos toimitus on kestänyt yli kolme viikkoa, ota meihin yhteyttä.
Vaihto- ja palautusohje
Mikäli haluat vaihtaa, palauttaa tai lähettää tuotteen korjattavaksi, ota yhteys Valcon asiakaspalveluun. Haluamme hoitaa kaikki mahdolliset ongelmat henkilökohtaisesti.
Huollon postiosoite (ei käyntiä!)
Valco Oy
Kirkkoahontie 365
87910, Linnantaus
Sähköposti: info@valco.fi
Puhelinnumero postia varten: 040 626 0134
(Numero ei vastaanota puheluita)
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
email: info@valco.fi
puhelin: +358 8 666 0 333 (vastaamme satunnaisesti)
Muuta
Valco Oy pidättää oikeuden muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin.
Takuuhuollon ohje
Suomessa
Voit lähettää kuulokkeesi takuuhuoltoon VAIN Postin kautta (vaikka alkuperäisen tilauksen toimitustapa olisi ollut joku muu.)
Pakkaa lähetys huolellisesti ja laita mukaan huoltolähete, missä kerrot vian kuvauksen ja omat osoitetietosi, sekä puhelinnumerosi huollolle, niin tiedämme mitä korjata ja kenelle lähettää mitkäkin kuulokkeet takaisin. Emme ole meedioita.
Jos ei ole tulostinta, niin paperilappukin riittää kunhan kaikki tarvittava tieto löytyy.
Takuuhuollot Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle Lähetystunnus 652876 / Valco Oy, ja vie lähetys lähimpään postiin.
Ei muuta, kyllä ne postilla tietää mihin se menee.
Muualla maailmassa
Ota yhteys asiakaspalveluumme info@valco.fi, niin saat maakohtaiset ohjeet palautukseen.